26. Golden Drum Festivalinde Coca-Cola Romania için McCann Worldgroup Romania tarafından hazırlanan #HalfFull işi OOH Grand Prix kazandı.
Sürekli olumsuz haberlerin yayınlandığı Romanya’da, Coca-Cola insanlara pozitifliği aşılamak için Yarım Dolu şişeyi icat etmiş. Basın muhabirleri ve halkla ilişkiler uzmanlarından oluşturulan ekip tarafından seçilen pozitif haberler bu Yarım Dolu şişelerin üzerinden insanlara ulaştırılmış.
- Product / service: COCA COLA
- Campaign name: HALF FULL
- Agency: MCCANN WORLDGROUP ROMANIA
- Additional company: MCCANN BUCHAREST, MRM//MCCANN BUCHAREST, UM ROMANIA, MCCANN PR
- Executive creative director: CATALIN DOBRE
- Creative director: SIMONA SUMAN
- Art director: CORINA IONITA
- Copywriter: IOANA ENACHE, DENISA ARMASU
- Account director (agency): AMALIA JAKAB, MADALINA PATACHIA, SOFRONE ANDREEA, ROCSANA MARIN,
- Client account director: MIRUNA SMEUREANU, CORINA RIJNITA, IULIANA NEDELCU, ANDREEA COTET
- Media director:VICTOR CROITORU, SANDINA CRISIARCU, DANA CHITRUSCA, OANA GRIGORE, MARIANA CIOBANU, ANCA POPESCU, ANDREEA GAVRILESCU, LILIANA COMAN, RAMONA RADU
- Senior planner: ANDREI FLORIAN
- Pr director: LAVINIA CHICAN, MIHAELA DUMITRASCU, MARIA IORDACHE, ANDREEA BARA
- Agency producer: TIBERIU MUNTEANU, ALEX IONESCU, ALEX POPA
- Additional company: COLORBITOR
Açıkhavada kısalisteye kalan işler
Mastercard - Make Poland Pretty Again
Vienna Tourist Board - Unhashtag Vienna See Vienna Not #Vienna
Kompania Piwowarska - Tyskie's Elevator
Coca-Cola - The Sign
McDonald's Poland - Get Into The Snow Globe
via
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder