Tweet Açıkhava Reklamcılığı: Açıkhava Mecra Tanıtım Dosyası: Maji Network

2 Temmuz 2012 Pazartesi

Açıkhava Mecra Tanıtım Dosyası: Maji Network




2006 yılında İstanbul'da kurulan Maji Network, kuruluşundan itibaren daha önce uygulanmamış reklam mecraları oluşturarak, reklam çalışmalarında ilklere imza atmış ve iletişimin her noktasında ölçümlenebilirliği göz önünde bulundurarak hızla büyümüş. Deneyimli, başarılı ve dinamik kadrosuyla yaratıcılığı ve inovasyonu maksimum oranda geliştirmeye özen göstererek iletişim sektöründe yenilikçi firmalar arasında yerini almış. Maji Network, çıkış noktası olan Security Gates, Ad Attack, AVM Indoor Reklam Alanları ve Çevre Dostu Askı projelerinin yanı sıra şimdi de Laundry Bag projesiyle reklamverenlere yaratıcı çözümler üretiyor.  
Ayrıca farklı sektörlerdeki kurum, marka ve kişilere, hedeflerine uygun iletişim stratejileri geliştiren tam hizmet ajansı olarak da hizmet veriyor.


Security Gates projesi ile alışveriş merkezleri, havalimanları ve iş plazalarında markaları tüketicilerle buluşturan Maji Network; FMCG’den otomotive, tekstilden teknolojiye kadar pek çok farklı sektör tarafından yoğun ilgi görüyor. Türkiye’de bir ilke imza atarak indoor & outdoor’da ölçümlenebilir bir mecra olan Security Gates’i reklam dünyasına kazandırdılar. Son dönemde; Vodafone, McDonald’s, Frito-Lay – Lay’s, HP, Unilever, Mey İçki – Smirnoff, Turkcell, Avea, P&G - Ariel, Kotex, Kraft – Patos, Şahin Sucukları, Coca-Cola, Tiffany, Sütaş, Bauhaus, Eti, P&G – Fairy, Ülker, Evyap, Puma, Saturn gibi markalar tarafından tercih edilen Security Gates, markasını şansa bırakmadan tüketicisi ile etkili bir şekilde buluşmak isteyen reklamverenler tarafından yoğun ilgi görmeye devam ediyor.
Havalimanlarında daha önce; Garanti Shop&Miles, Renault, Anadolu Jet ve Avea gibi markalarla Security Gates projesi gerçekleşmişti. İstanbul Atatürk Havalimanı Open Gate’leri tercih eden ilk marka ise Turkcell oldu. Maji Network’ün Security Gates projesi ile İstanbul Atatürk Havalimanı Open Gate’lerinde yayında olacak Turkcell, bir yılda yaklaşık 40 milyon kişiye ulaşmayı hedefliyor.
Maji Network; 5 Havalimanı, 104 Alışveriş Merkezi ve 9 İş Plaza network’üyle “Algıda Kaçınılmazlık” parolasıyla hizmet verdiği Security Gates mecrası ile reklamverenlere yaptığı reklam yatırımının geri dönüşünü yalnızca marka bilinirliği olarak değil, pazar payını arttırarak da alma şansı veriyor.











Maji Network; Dry Center, Dry White, Dry Man, Jeeves gibi önde gelen kuru temizleme firmaları ile yürüttüğü %100 geri dönüşümlü malzemeden üretilen "Çevre Dostu Askı" projesi kapsamında Türkiye’nin dört bir yanına uzanan geniş networkü ile yılda 2 milyonu aşan bir dağıtım gerçekleştiriyor. QR KOD uygulaması ile markalar, "Çevre Dostu Askı"lar üzerinden tüketicileri web sitelerine, ilgili video ya da fotoğraflarına kolaylıkla yönlendirebiliyor. Böylece yeni kampanyalarını, ürünlerini, yeni web sitelerini tüketiciyle "Çevre Dostu Askı" aracılığıyla online platformda buluşturuyorlar. Turkcell, Limango, Türk Telekom, Microsoft, Damat Tween, Migros, Atasay ve Arçelik "Çevre Dostu Askı"ları kullanan markalardan bazıları.












Laundry Bag
Çevre Dostu Askı projesinin ardından, Maji Network kuru temizleme poşetlerinin üzerini de reklam alanı olarak kullandırarak, reklamverenlere, tüketicilerin markalarına bire bir temas edebilme ayrıcalığı sunuyor. Laundry Bag projesinde reklamveren; şehir, bölge, semt ve cinsiyet gibi kırılımlı bir yayın planı yaparak, hedef kitlesine nokta atışı yapabiliyor.
Maji Network’ün Laundry Bag isimli yeni mecrasını ilk tercih eden, Nivea markası oldu. Nivea’nın ürünleri, Dry Center Kuru Temizleme ile Mayıs ayı boyunca tüm Türkiye’de dağıtılan özel tasarımlı elbise poşetlerinde tanıtıldı. Nivea, Maji Network’ün Laundry Bag projesi sayesinde, bu özel açıkhava yayınında hedef kitlesini evinde yakalamış oldu. Ayrıca, kadın ve erkek hedef kitleye özel olarak hazırlanmış numune ürün dağıtımıyla tüketicilerin ürünü deneyimlemesi sağlandı. Böylece bu özel yayın etkili bir şekilde desteklenmiş oldu.







Acikhavada Özel Mecra Tanıtım Dosyasıdır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder