2006 yılında İstanbul'da kurulan Maji Network, kuruluşundan itibaren daha
önce uygulanmamış reklam mecraları oluşturarak, reklam çalışmalarında ilklere
imza atmış ve iletişimin her noktasında ölçümlenebilirliği
göz önünde bulundurarak hızla büyümüş. Deneyimli, başarılı ve dinamik kadrosuyla yaratıcılığı ve inovasyonu maksimum oranda geliştirmeye özen
göstererek iletişim sektöründe yenilikçi
firmalar arasında yerini almış. Maji Network, çıkış noktası olan Security Gates, Ad Attack, AVM Indoor Reklam
Alanları ve Çevre Dostu Askı
projelerinin yanı sıra şimdi de Laundry
Bag projesiyle reklamverenlere yaratıcı çözümler üretiyor.
Ayrıca farklı sektörlerdeki kurum, marka ve kişilere,
hedeflerine uygun iletişim stratejileri geliştiren tam hizmet ajansı olarak da
hizmet veriyor.
Security Gates projesi ile
alışveriş merkezleri, havalimanları ve iş plazalarında markaları
tüketicilerle buluşturan Maji Network; FMCG’den otomotive, tekstilden
teknolojiye kadar pek çok farklı sektör tarafından yoğun ilgi görüyor.
Türkiye’de bir ilke imza atarak indoor & outdoor’da ölçümlenebilir bir mecra olan Security Gates’i reklam dünyasına kazandırdılar. Son dönemde; Vodafone, McDonald’s,
Frito-Lay – Lay’s, HP, Unilever, Mey İçki – Smirnoff, Turkcell, Avea, P&G -
Ariel, Kotex, Kraft – Patos, Şahin Sucukları, Coca-Cola, Tiffany, Sütaş, Bauhaus, Eti, P&G – Fairy, Ülker, Evyap, Puma, Saturn gibi
markalar tarafından tercih edilen Security Gates, markasını şansa
bırakmadan tüketicisi ile etkili bir şekilde buluşmak isteyen reklamverenler
tarafından yoğun ilgi görmeye devam ediyor.
Havalimanlarında daha önce; Garanti Shop&Miles, Renault, Anadolu Jet
ve Avea gibi markalarla Security Gates projesi gerçekleşmişti. İstanbul Atatürk
Havalimanı Open Gate’leri
tercih eden ilk marka ise Turkcell oldu. Maji Network’ün Security Gates projesi
ile İstanbul Atatürk Havalimanı Open Gate’lerinde yayında olacak Turkcell, bir
yılda yaklaşık 40 milyon kişiye ulaşmayı hedefliyor.
Maji Network; 5 Havalimanı,
104 Alışveriş Merkezi ve 9 İş Plaza network’üyle
“Algıda Kaçınılmazlık” parolasıyla hizmet verdiği Security Gates mecrası ile
reklamverenlere yaptığı reklam yatırımının geri dönüşünü yalnızca marka
bilinirliği olarak değil, pazar payını arttırarak da alma şansı veriyor.
Maji Network; Dry Center, Dry White, Dry
Man, Jeeves gibi önde gelen kuru temizleme firmaları ile yürüttüğü %100
geri dönüşümlü malzemeden üretilen "Çevre Dostu Askı" projesi kapsamında Türkiye’nin dört bir yanına uzanan
geniş networkü ile yılda 2 milyonu aşan bir dağıtım gerçekleştiriyor. QR KOD uygulaması
ile markalar, "Çevre Dostu Askı"lar üzerinden tüketicileri web sitelerine,
ilgili video ya da fotoğraflarına kolaylıkla yönlendirebiliyor. Böylece yeni
kampanyalarını, ürünlerini, yeni web sitelerini tüketiciyle "Çevre Dostu
Askı" aracılığıyla online platformda buluşturuyorlar. Turkcell, Limango, Türk
Telekom, Microsoft, Damat Tween, Migros, Atasay ve Arçelik "Çevre Dostu Askı"ları
kullanan markalardan bazıları.
Laundry Bag
Çevre Dostu
Askı projesinin ardından, Maji Network kuru temizleme poşetlerinin üzerini de
reklam alanı olarak kullandırarak, reklamverenlere, tüketicilerin markalarına bire
bir temas edebilme ayrıcalığı sunuyor. Laundry Bag projesinde reklamveren; şehir,
bölge, semt ve cinsiyet gibi kırılımlı bir yayın planı yaparak, hedef kitlesine
nokta atışı yapabiliyor.
Maji Network’ün Laundry Bag isimli yeni mecrasını ilk tercih eden, Nivea markası
oldu. Nivea’nın ürünleri, Dry Center Kuru Temizleme ile Mayıs ayı boyunca tüm
Türkiye’de dağıtılan özel tasarımlı elbise poşetlerinde tanıtıldı. Nivea, Maji Network’ün Laundry Bag projesi sayesinde, bu özel açıkhava yayınında hedef
kitlesini evinde yakalamış oldu. Ayrıca, kadın ve erkek hedef kitleye özel
olarak hazırlanmış numune ürün dağıtımıyla tüketicilerin ürünü deneyimlemesi
sağlandı. Böylece bu özel yayın etkili bir şekilde desteklenmiş oldu.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder