Tweet Açıkhava Reklamcılığı: Turkcell - Hayat bir yudum suyu paylaşınca güzel

6 Ağustos 2012 Pazartesi

Turkcell - Hayat bir yudum suyu paylaşınca güzel


Turkcell "Hayat paylaşınca güzel" kampanyasını köpürtmeye şık ve faydalı bir biçimde devam ediyor. Lansman döneminde "Hayat okuduğunu paylaşınca güzel" sloganıyla vapurlarda ücretsiz gazete dağıttıran, "Hayat lokmanı paylaşınca güzel" sloganıyla fırınlardaki askıda ekmek uygulamasına destek vererek 150 bin adet ekmek dağıtılmasını sağlayan Turkcell, şimdi de Yaşam Hakkına Saygı, Haytap ve Dohayder gibi çeşitli Sivil toplum kuruluşlarının başlattığı "Bir kap su" kampanyasını, 10 bin adet Turkcell brandingli özel su kabını İstanbul'un çeşitli yerlerine dağıtarak, "Hayat bir yudum suyu paylaşınca güzel" söylemiyle sahipleniyor.


Turkcell Facebook sayfasında "Yaz sıcaklarında bir yudum su için hepimizin yardımına ihtiyaç duyan sokak hayvanlarına büyük bir iyilik yapmak ister misiniz? Sokak hayvanları için #BirYudumSu hareketini başlatıp desteğinizi bekliyoruz. Çünkü hayat bir yudum suyu paylaşınca güzel" cümleleriyle duyurulan kampanya, sosyal medyada da büyük ilgi gördü.

Bigumigu'da belirtildiğine göre; projeyle ilgili Turkcell'den alınan bilgiler de şöyle:
- İnsanların empati kurarak sokak hayvanlarının ihtiyaçlarını daha iyi anlayabilmeleri için özellikle Ramazan’ın ilk günü seçilmiş.

- #BirYudumSu hastagiyle 11 binden fazla mesaj paylaşılmış.
- Video ve kampanya ile ilgili Turkcell ve Turkcell ekibinin Twitter mesajları 1.300’e yakın RT almış.
- #BirYudumSu hashtagi 8 saat 12 dk Türkiye Trending Topics listesinde kalmış.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder