Universal McCann, Mediacom, Carat ve Starcom’un katıldığı konkurda, tüm ajansların strateji, uygulama ve yenilik konularında güçlü olduklarını belirten Coca-Cola, bu değerlendirme sürecinde Türk medya pazarının gelişimini birebir gözlemleme fırsatını bulduğunu açıkladı.
Coca-Cola Türkiye, Kafkasya ve Orta Asya Bölümü Pazarlama Direktörü Beyza Ergen, “Carat Medya ve Iletişim Hizmetleri ekibini beklentilerimize en uygun yaklaşımıyla Coca-Cola Türkiye Entegre İletişim Planlaması, Medya Planlaması & Satın Alma alanında iş ortağımız olarak belirledik. Bu ortaklık konusunda büyük heyecan duyuyor, Carat ile işbirliğimizin işimize değer katacağına inanıyoruz” açıklamasında bulundu.
Coca-Cola, 2012 yılı sonuna kadar tüm satın alma ve planlama hizmetlerini, 22 yıl boyunca beraber çalıştıkları iş ortağı Universal McCann ile birlikte yürütmeye devam edecek. Bu süreçte Carat ise 2013 yılı planlama ve satın alma çalışmalarına Eylül 2012 itibarı ile başlayacak olup 2013 ile ilgili tüm konularda sorumlu olacak.
Haber Kaynak : Mediacat
Konuyla ilgili diğer haberler
Marketing Turkiye
Campaign Türkiye
Reklamazzi
Halkla İliskiler
Medyaloji
Medyaradar
Magazin.com.tr
Medyakafe.com
Açıkhavada ekibi olarak Carat Medya'ya başarılar dileriz.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder