"Laundry Bag" yayınını Nivea'dan sonra planlayan reklamveren, "Red" kampanyasıyla Vodafone oldu. Belirli bir bölgedeki hedef kitlesine ulaşmak isteyen Vodafone, Laundry Bag networkünde seçimler yaparak, iletişimini istediği noktalarda gerçekleştirdi.
Reklamveren: Vodafone Türkiye
Medya Planlama Ajansı: OMD
Medya Planlama: Aziz Kul, Zafer Kaya, Yağız Yantıra, Levent Somuncu, Ümit Sarar, Volkan Ayar
Reklamveren Temsilcileri: Hande Çavuşoğlu Günel, Ceren Yılmaz, Cihanfer Özgür, Ayşegül Bayraktaroğlu, Pınar Tuğcu
Mecra Temsilcisi : Damla Erturan
Yayın Başlangıcı : Ağustos 2012
Haberler
Mediacat Online
Marketing Türkiye
Campaign Türkiye
Maji Network
Medyaloji
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder